Verhuizen 3.0? - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Verhuizen 3.0? - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Verhuizen 3.0?

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey Liefjes

Vandaag is het dan zo ver. We zijn weer terug in Southampton en we hebben een hele grote turn around. Een heleboel mensen gaan weg en we krijgen een heleboel mensen ervoor terug, altijd fijn ;)

Laat ik nog even wat vertellen over mijn vorige avond, want ik moest natuurlijk mijn spullen pakken omdat ik van kamer ging wisselen. Mijn kamergenoot was daar overigens niet echt bij mee en tot op heden praat zo nog niet met me. Dus ja. Goed ik zo vriendelijk mogelijk en zo min mogelijk haar proberen lastig te vallen ging ik mijn koffers weer inpakken. Ik heb al gemerkt dat het knap lastig gaat worden als ik weer terug ga naar Nederland,,, nu al :P Dat word een hoop naar huis sturen!

Vanmorgen stond ik vroeg op om van kamer te verhuizen. Ik heb nog afscheid kunnen nemen van Ilija. Pedro waarmee hij zijn kamer deelde heb ik niet meer gezien. Ik ben daarna van het schip af gegaan en heb geshopt. Ik heb een blackberry gekocht en het werkt half, dus hopelijk ben ik snel berijkbaar via whatsapp en/of facebook ook op zee. Ik heb wat kleren gekocht die ik nodig had voor me werk aangezien het af en toe nogal een vrieskist is in de salon. En ik heb schoenen (ook voor werk) en dekbedovertrek gekocht! En ik ben er helemaal blij mee!!! Het voelt nu toch meer als mijn bed. Plus het is schoon dat is ook wel prettig :)

Verder moest ik natuurlijk weer op tijd terug zijn om te werken. De nieuwe meiden kwamen we sochtends al tegen, maar ik had nog niemand in mijn cabin toen ik terug kwam. Er komt nog een Nederlands meisje aan boord in Venetie dus ik dacht misschien krijg ik die in mijn kamer. Wat ik opzich wel fijn zou vinden, want mijn kamer was wederom weer een puin hoop (dat krijg je met twee mannen). Dus dan had ik alle tijd om het op te ruimen en schoon te maken. Uiteindelijk had ik die tijd niet want mijn kamergenoot was er al. Alleen vanwege sleutel problemen hadden ze alle koffers in een kamer gestopt. Dus halverwege de dag stond haar koffer ook in mijn kamer. Aangezien ik ook weer aan het uitpakken was was het nogal een chaos.

We begonnen de werk dag met Meetings en Spa Tours. De gasten zien er erg vriendelijk uit. Ik weet niet of het echt gasten zijn die veel gaan uitgeven, maar we gaan het meemaken. Ik heb niet heel veel hydropoolpassen verkocht, maar ik doe gewoon me best! S avonds ben ik in mijn dinner break mijn kamer gaan stofzuigen, het kon echt niet. Vervolgens op handen en knieen de badkamer geprobeerd schoon te maken en het ziet er al een stuk beter uit. Ik weet hoe het is om in een vieze cabin te komen dus vond het vooral lullig voor mijn kamergenoot. Ik ga alleen nog iets kopen voor de stank in de badkamer, hallelujah! Ik kan het niet uitstaan. De cabin zelf ruikt niet echt verkeerd, naar mannen, maar dat is te doen. Maar de badkamer, mijn god, bah!!!! Dus als dat gefixt is ben ik echt zooo gelukkig. Ik was savonds al gelukkig toen ik alle troep van die mannen had weggegooid (en geen grapje dat was echt veel; van broeken, tot werkpapieren, tot slipper, zeep, noem het maar op). Toen mijn spullen ook weg waren alle koffers onder het bed, mijn bed opgemaakt, heeerlijk. En wat een ruimte! Ik kan gewoon lopen :P Fantastisch!

Verder heb ik niet zoveel gedaan, ik was erg moe van de dag en het schoonmaken dus ben een soort van op tijd naar bed gegaan :P
Nou liefjes ik ga gauw mijn volgende verslag schrijven, want ik loop natuurlijk weer achter :O

xxxxxxxx

  • 26 Oktober 2014 - 17:11

    Jill:

    Wat ben je goed geslaagd! Zeker een goed idee te investeren in een dekbedovertrek. Dan maak je je kamer toch meer eigen en dat is altijd fijn.
    Wacht ff hoor.. Ik heb wat gemist.. Zit je nou met twee mannen in een cabin?? Je kreeg toch een Nederlandse meid op je kamer? Ikke heb denk ik iets niet goed begrepen :| En zoals je je kamer beschrijft... VUILNISBELT! Zal ik "Hoe schoon is jouw cabin?" langs sturen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 112664

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: