Spa tours - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Spa tours - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Spa tours

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Dag schatjes

Daar zijn we weer!!!

Vandaag stond de wekker weer lekker vroeg om 6 uur. Ondanks dat ik gedroomd heb over allerlei behandelingen en verkoop technieken heb ik echt heeeeerlijk geslapen. Het uit bed komen was daarom ook een stukje moeilijker! En dan zul je altijd zien dat precies vandaag de klok een uur vooruit gaan in de avond :( Arme wij :P

Vandaag was het weer een spa tour dag. Ik had 1 klant in mijn kolom staan en daar ben ik uiteindeljk echt mega lang mee bezig geweest :O Ik moet me er eigenlijk voor schamen, maar ja. Ik had verder toch niemand dus het boeide me niet zoveel :P Het resultaat was overigens erg mooi en leuk en dat is was telt! De vrouw was er ook erg blij mee! En het leverde me 133 pon op. Voor een klant is dat toch leuk verdienen. Helaas nog steeds geen retail, maar morgen is het weer formal night en ik ga gewoon knallen en mijn best doen en dan kan het in ieder geval niet meer aan mij liggen!! :P

Verder hadden we gister mega veel dozen met nieuwe badjassen gekregen voor de hydropool. Die moesten we dus allemaal vouwen. Ik kan je vertellen daar zijn we nog steeds niet meer klaar. Het probleem alleen is, is dat morgen de kamer waar alle dozen in staan gebruikt moet worden. Dus we kunnen lachen morgen :P

Omdat ik vandaag zo laat was met mijn klant had ik ook laat lunch, half 5.... En aangezien er niks meer in de crew mess was, ben ik maar naar de crew shop gegaan en heb was chips en chocola ingeslagen :P Niet echt goed voor je, maar des te lekkerder :P

Verder is er vandaag niet zo veel gebeurd geloof ik! Het is weer erg schommelig het schip. Arme nieuwe meiden!!! Het is een nasleep van de storm die we op de oceaan hadden afgelopen week. Na morgen moet het allemaal weer normaal en goed zijn dus, finger crossed!!!

Ik geloof dat ik dan nu wel alles heb vertelt! Voor vragen :P Hahaha. Hoe is het met jullie?

Liefjes I love you xxxx

  • 26 Oktober 2014 - 17:14

    Jill:

    Hé, goede berichten vanuit de kapsalon! Leuk dat de vrouw zo tevreden was meis! Good job :D
    Haha lekker geluncht zie ik al ;) Ach, je hebt tenminste iets binnen en morgen is het weer gezond eten.
    Vertel nou even wie die nieuwe meiden zijn??? ;p Ik ben razend benieuwd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 112645

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: