Messina - Reisverslag uit Messina, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Messina - Reisverslag uit Messina, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Messina

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 Oktober 2014 | Italië, Messina

Heey guys!!

Hoe is het met jullie?? Met mij gaat alles goed!

Vandaag was ik lekker een hele dag vrij :). Ik zou de dag beginnen met een pedicure, die is helaas niet doorgegaan omdat Jenny de ochtend vrij had gekregen, dus ik was voor niks vroeg opgestaan. Maar goed, ik heb rustig ontbeten en om tien uur hadden we een boat drill. Dit keer ging het weer een beetje anders dan normaal. Vandaag gingen we namelijk echt een lifeboat vullen!! Ik heb vandaag dus voor het eerst in een life boat gezet die ook daadwerkelijk in het water lag. Dus dat is weer een hele ervaring :P Het is wel hutje mutje in zo'n lifeboat. Ik zou daar niet graag een dag in willen zitten! Ik hoop sowieso dat ik nooit voor het echt in actie moet komen. Ik ga liever het schip af zonder gevaren!

Na de boat drill konden we dan lekker het bootje af! We waren in Messina. Het ziet er wel mooi oud uit, maar er is niet echt iets te beleven. Er was ook niet echt een winkelstraat ofzo, dus dat was wel een beetje jammer. Of we hebben het niet gevonden.We hebben in ieder geval wifi gescoord en zo kon ik mijn verslagen weer online zetten! Later in de middag begon het te regenen. We zijn naar de supermarkt gegaan en hebben wat inslagen gedaan. Lees; snoep, chips en ook wel wat huiselijke dingen. Aangezien de badkamer nog steeds stonk. Dus we hebben nu wel weer alles in huis denk.

We zijn daarna maar weer terug gegaan naar het schip. Ik heb nog een tijdje met mijn kamer genoot zitten kletsen, Marloes. Zij moest daarna werken en ik heb verder niet echt iets boeiends gedaan. Beetje een spelletje gespeeld op mijn tablet, wat muziek zitten luisteren en een was gedraaid. We hebben vanavond een bollywood feestje. Ik weet nog niet of ik daar heen ga. Ik denk dat dat meer voor de andere crew members is. We verliezen vandaag ook weer een uur :( Weer een uur minder slaap. Dus ik denk dat ik vandaag gewoon lekker op tijd mijn bed in duik en lekker ga slapen!

Mijn verslagen worden toch wel weer een stukje kleiner :P Als er nog vragen zijn? :P

Morgen zijn we in Corfu en ik moet de hele dag werken, denk niet dat het druk word, maar we gaan het zien ;)

Love you liefjes!

ps: Heey Lianda, Wat leuk dat je mijn verslagen leest en wat fijn dat je het leuk vind! Mocht je vragen hebben of iets willen weten kan je me ook altijd mailen als je dat wilt. fbastiaansen@hotmail.com Liefs xxxx

  • 26 Oktober 2014 - 18:05

    Jill:

    Hé kut... Geen pedicure...
    Maar die boat drill klinkt wel heel cool! Je had dus echt even het Titanic gevoel ;) Waren er ook aparte boten voor mannen en vrouwen en heeft jouw Jack je ook in de boot achtergelaten waarna je uit de boot bent gesprongen en jullie super romantisch op elkaar af zijn gerend om elkaar daarna in de armen te springen?????
    ....

    ....

    Jah.. misschien laat ik mijn fantasie de vrije loop. Maar het zou wel cool zijn xD

    Jeetje, nu alweer in Italie! Nou één ding is zeker; ook mijn topografische kennis gaat er op vooruit. Heel veel plaatsen ken ik gewoon echt niet, maar door jouw blogs leer ik weer nieuwe plekken en weet ik ook nog waar ze liggen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Messina

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 112677

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: