Extra zee dag - Reisverslag uit Messina, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Extra zee dag - Reisverslag uit Messina, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Extra zee dag

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 Oktober 2014 | Italië, Messina

Heey liefjes

Vandaag zouden we in Corfu aanmeren. Maar de zee was te onrustig voor de tender boot die gebruikt moest worden. Dus uiteindelijk zijn we verder gevaren naar Dubrovink waar we morgen zijn. Dus zo veranderde mijn port dag in een zee dag. Gelukkig was ik niet vrij vandaag, maar daardoor werd mijn dag wel weer drukker.

Ik heb vandaag weer twee behandelingen gedaan die ik nog nooit eerder bij een klant heb gedaan dus dat was weer interessant. Gelukkig ging alles goed en de klant was heel erg blij dus dat was ook erg fijn! Verder hadden we in de ochtend echt mega veel handdoeken en badjasen te vouwen. Lees drie grote trolly's. Ik heb bijna 1 trolly in mijn eentje gedaan. En we hebben het nog niet afgekregen :P. Dus morgen weer een nieuwe dag!

In de avond hadden we weer een training. Wederom weer voor de consultations met de klanten. Hopelijk heb ik weer wat geleerd. En gaat het straks weer een klein beetje beter. We krijgen in Venetie geloof ik een of andere manager aan boord die over de retail gaat. Die gaat je dus afluisteren en beoordelen en helpen. Ik hoop dat ze op een normale manier gaat helpen en niet boos gaat afkraken. Want daar word ik niet gelukkig van en kan ik ook niet echt goed tegen. Ik laat het gewoon over me heen komen. En ik kan er alleen maar beter van worden en van leren. Dus zo ga ik er dan ook maar in. Ik hoop dat zij dat ook gaat zien in mij!

Verder heb ik vandaag niet zoveel beleefd. Ik kan vandaag weer lekker een uurtje langer slapen! En als het goed is worden morgen dan uiteindelijk toch voeten behandeld. Even lekker mezelf verwennen. En mijn zielige voeten waar ik altijd op moet staan de dagen :P

Zijn er nog verzoekjes waar ik op in moet gaan? ;) laat het dan even weten!

Liefjes I love you xxxx

  • 26 Oktober 2014 - 18:38

    Jill:

    Jammer dat jullie op zee moesten blijven, maar ook wel weer fijn dat je nu weer nieuwe ervaringen op hebt gedaan met die behandelingen. En ze gingen goed ook! Wederom bewijs: je bent wel zeker gegroeid!
    En je kan ook heel snel een trolly handdoeken en badjassen opvouwen. Ook een kunst ;)

    Wat super dat jullie een training hebben gehad! Kan alleen maar van pas komen. Net zoals die nieuwe manager die komt. Er zijn er een hoop meer die niet verkopen, dus zie het als een nieuwe kans voor jullie allemaal om de tips en techniekjes toe te passen in de praktijk. Ik zou me niet druk maken om die manager. Een goede manager weet het opbouwend te brengen en zal je zeker niet afkraken. Hoe zouden ze je sowieso kunnen afkraken? Je doet super goed je best en hij/zij kan je alleen maar adviseren. Komt goed!

    Tot hoors!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Messina

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 112646

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: