Mijn eerste Formal Night - Reisverslag uit Barbados, Barbados van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Mijn eerste Formal Night - Reisverslag uit Barbados, Barbados van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste Formal Night

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 November 2014 | Barbados, Barbados

Heey guys

Vandaag beginnen we weer aan onze terug reis,,, lees; veel zeedagen.

Er zijn twee licht puntjes. Een we gaan weer vooruit in de tijd tijdens het wek, altijd prettig! En twee, we hebben een port dag in het midden. Het enige nadeel daarvan is, is dat we niet zeker weten of dat wel een port dag word. Het is namelijk een tender port en als de zee te veel beweegt kunnen we helaas niet de port in en varen we dus verder naar Southampton. En dan hebben we dus 9 volle zeedagen.... Oohh wat fijn :p
Goed zover is het nog niet. Het is pas de eerste dag van de terug reis. En het is meteen een Formal night. Altijd leuk. Ik stond redelijk vol geboekt. En alle klanten waren natuurlijk aan het kletsen over hoe fijn ze het hadden op de eilanden. Hoewel soms de gesprekken toch nog moeilijk op gang te houden zijn. Maar goed het was een prima dag verder.

Na werk ben ik samen met Lei Lei naar de Formal night gegaan. Eerst weer mijn heerlijke cocktail gedronken. De bananaberry crush!! Jamjam! Toen zijn we het stijldansen gegaan. Mijn straatje!!!!! Het gaat wel heeeeel anders dan het vrijdansen wat ik ken. Ze wachten hier bijna tot iedereen die wilt dansen op de vloer staat en dan starten ze de muziek. En iedereen weet ook welke pasjes en iedereen danst hetzelfde. Wel grappig maarr dat ben ik totaaal niet gewend :P Ik heb uiteindelijk een party samba gedaan. Een Rumba en een Chacha. Bij de chacha heb ik als man gedanst met een klant van mij. Het was erg leuk! Nu wil ik zelf weer heeeeel graag dansen en dan ook weer op mijn niveau!! Aaahh dat lijkt me geweldig!!

Goed na de dansjes zijn we weer terug gegaan naar de cabin. Dit was mijn eerste formal night. Het was jammer dat ik morgen niet vrij ben anders was ik wel langer gebleven. Goed nu lekker het bedje in, morgen weer een hele dag werken!

Love you xxxx

  • 24 November 2014 - 20:05

    Jill:

    JE HEBT GEDANST!!! Wat onwijs leuk!! Ik kan me heel goed voorstellen dat het begint te kriebelen. Gewoon als je terug bent bij ons in de les mee komen dansen (die heer vinden we wel ;) ) en dan komt het helemaal goed. Kan niet wachten :D

    Goede terug reis wijffie! Hopelijk gaat deze laatste port wel door.. Negen dagen is lang..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Barbados

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 112604

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: