Verslapen... - Reisverslag uit Barbados, Barbados van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Verslapen... - Reisverslag uit Barbados, Barbados van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Verslapen...

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 November 2014 | Barbados, Barbados

Heey liefjes

Vandaag was weer een saaie dag. Een promotie dag.

Ik heb geen een klant in mijn kolom staan dus ik voelde al aankomen dat ik moest gaan promoten vandaag. Ik moet zeggen het was vandaag niet zo erg als normaal dus dat ik dan we weer prettig. We wisselde elkaar vandaag een keer goed af om het uur. Dus dat is erg fijn! Oowh ik vergeet helemaal te vertellen hoe verschrikkelijk mijn dag wel niet begon. Het begon allemaal toen de wekker van mijn kamer genoot af ging. Ik kan je vertellen die gaat NOOIT eerder af dan die van mij,, tenzij ik vrij ben :P Dus ik kijk op mijn mobiel en zie 5:39... En toen drong het tot me door. Ik was vergeten de tijd op mijn mobiel een uur vooruit te zetten... En ik moest vandaag mijn haren wassen! Nou dat is dus ook niet gebeurd. En ik heb dus de hele dag met een vette kop rond gelopen. Ik vind het knap van mezelf en ook dat het gewoon is toe gelaten. Ik was verder wel nog op tijd. Mijn manager daar in tegen :P

Verder is er vrij weinig gebeurd. We zijn weer onderweg naar Southampton. Misschien hebben we een port en misschien niet. Dat ligt heel erg aan wat de zee doet de 23e dus dacht wachten we rustig af. Ik hooooop dat de zee gewoon lekker kalm en rustig is want ik heb hooog nodig ritsen nodig. Wij hebben zo'n fantastisch uniform....... mijn god. Ik heb drie broeken en alle drie de broeken zijn de ritsen stuk. Eerst is het nog niet zo erg, maar ik kan twee broeken eigenlijk al niet meer dragen, dat ziet er niet uit. Dus ik wil echt aan land om ritsen te kopen. Ik weet niet waar en hoe maar ik ga zoeken. Want die stomme seamstress over here heeft niet. Pffff ik kan niet zo goed met haar om gaan.

Maar goed verder hadden we vandaag weer een port clean dus alles is weer spik en span. Ik heb mijn assepoester skills mee naar mijn cabin genomen en de cabin gestofzuigd! Erg fijn ook weer nu dat gedaan is! Nu ga ik lekker slapen en ook uitslapen want ik ben morgen lekker de ochtend vrij!!!

Love you xxx

  • 24 November 2014 - 20:08

    Jill:

    Oejj.. Dat is vervelend wakker worden.. Vreselijk als je zo moet haasten.

    Wat een kut uniform heb je zeg: bagger kwaliteit. Maar krijg je geen uniform als er iets stuk is. Beetje vreemd dat je zelf voor nieuwe ritsen moet zorgen.. Hoe krijg je die er in dan?

    Morgen lekker vrij. Heb je wel verdiend na al dat schoonmaken van je. Geniet ervan! XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Barbados

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 113176

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: