Port wisseling - Reisverslag uit Barbados, Barbados van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Port wisseling - Reisverslag uit Barbados, Barbados van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Port wisseling

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 November 2014 | Barbados, Barbados

Dag liefjes

Ik loop weer achter, ik weet het. Maar alle ports werken niet echt mee met mij.

Vandaag de 21e was het weer een formal night. Ik had het half druk half niet druk :P Klinkt logisch toch. Anyway veel dezelfde klanten weer en daardoor niet echt hoog gescoord met mijn cijfers maar goed, daar kan ik ook niks aan doen. (wauw ik ben echt heeeel hard aan het denken wat er allemaal is gebeurd vandaag :O Kan het me niet zo goed herinneren). Oowh ik denk dat ik het weer weet. Ik had natuurlijk weinig geslapen vanwege dat feestje in de crew bar dat ik de dag gewoon niet heb opgeslagen ;)

We waren wat producten aan het verzamelen en weggooien. Dit heeft alles te maken met de crew sale die morgen is. Hierdoor kwamen we er achter dat er toch wel een hoop producten zijn verlopen! Dus die moesten we vandaag allemaal tellen, verzamelen en in een doos stoppen zodat het maandag allemaal naar de vuilnis kan. Ondertussen waren er ook honderd handdoeken aangekomen. En de helft van het team was vrij in de ochtend dus we kwamen wat handen te kort.

Na de lunch begonnen de klanten te komen. Je merkt toch dat het wat rustiger word. En de laatste formal night word dan weer heel druk. Zo komt en gaat alles. Owwwh ik heb trouwens nog een nieuwtje. Niet dat het heeel nieuw is voordat jullie het lezen, maar we gaan niet naar Horta. Horta is zoals ik al vertelt heb een tender port het ze voorspellen slecht weer in Horta en dat zou betekenen dat we dus niet Horta in kunnen. Dus de kapitein heeft besloten om weer terug te gaan naar Ponta Delgada. Ik vind het helemaal prima!! Zolang ik het schip maar af kan ;)

S avonds hadden we een training en gingen we behandelingen uit wisselen!! Altijd leuk!! Ik had de eer om een bamboo massage te ontvangen. Ik kan je vertellen die massage kwam me maar al te goed uit! Ik had zoo'n last van mijn schouders. Al dat fohnen. Pfffff daar word je moe van. Anyway het deed wel een beetje zeer door alle spieren die vast zaten, maar verder was het erg lekker!!

Daarna is er geloof ik niet zoveel gebeurd. We moesten de cabin weer schoonmaken want we hebben morgen weer crew rounds. Ik had gelukkig al een keer de stofzuiger er doorheen gehaald nadat we hem in de salon hadden gebruikt dus er hoefde niet zoveel te gebeuren! Erg prettig. Toen wilde ik een soort van op tijd gaan slapen maar dat is me niet helemaal gelukt want ik zat een beetje vast in mijn boek. Dus uiteindelijk om elf uur snel tandenpoetsen en slapen :P

Love xxxxx

  • 26 November 2014 - 14:25

    Jill:

    Bamboo massage! Ikke wil dat ook allemaal! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Barbados

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 112601

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: