Personal training! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Personal training! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Personal training!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

18 December 2014 | Spanje, Cádiz

Heey liefjes

Hoe is het met jullie?

Vandaag ben ik lekker de hele dag vrij!! En we zijn vandaag in Cadiz. Ik ben samen met Patrick na onze boat drill naar buiten gegaan. Het was niet zulk mooi weer.... :( Veel wind en uiteindelijk ook nog flinke regenbuien. Gelukkig zaten we een hele tijd droog in een cafe'tje met eten drinken en wifi. Ik heb lekker geskyped met Jill. Heerlijk om elkaar dan weer even te zien en te horen! Nadat ik nog een broodje naar binnen had gepropt zijn we de winkels in gegaan. Het was zondag maar er was gelukkig wel het een en ander open. Ik heb wederom weer een paar schoenen gekocht :$ Ik moet denk ik een extra koffer gaan kopen :P Verder heb ik ook eindelijk mijn sleutelhanger van Cadiz gekocht :P Duurt even maar dan heb je ook wat!

Weer terug op het schip had ik nog een kleine pauze voordat ik met Jordon ging trainen. Ik in mijn leuke outfit naar boven gegaan, nou daar gingen we.... Maaaann dat was zwaar. Ik heb geen benen meer over. De hoeveelheid squats en dingen die ik met mijn benen heb gedaan in dit uur heb ik in geen half jaar gedaan. Ik kon na mijn training amper meer lopen. Had af en toe het gevoel dat ik er doorheen zakte. Mijn hoofd en adem daarin tegen konden nog wel even door! Ik ben sjok sjok naar beneden gelopen, een fles water gekocht en hup onder de douche. Even twee minuten een warme kraan over mijn benen laten stromen. Maar het heeft niet echt heel veel zin. Ik voelde de pijn er al meteen in zitten. Het was alsof mijn benen niet meer konden ontspannen!

Woooeeeh ik vergeet bijna te vertellen dat ik nog naar de show ben geweest. De 4-tunes speelde weer!!! Owwh en wat zijn ze goed!!!! Ik heb hun cd gekocht!!! :) Ik ben helemaal happy!! Kan hem nog niet luisteren aangezien we geen cd speler hebben, maar ik heb hem wel!!! Ik heb ook nog een hele mooie foto ;) Wat kan je nog meer wensen, ik ben helemaal gelukkig :P Ik kan niet wachten tot ze weer terug komen. Ze komen in Hong Kong weer, dus drie keer raden wie er dan naar de shows gaat..... heel goed :P

Na de show ben ik naar mijn cabin gegaan en ben gaan slapen. Het slapen was ook niet heel prettig. Elke keer als ik mij om draaide voelde ik mijn benen!! Goed ik heb het overleefd. Heb ook meteen een nieuwe sessie geboekt vor Gibraltar, dus ik heb wel 1 hele dag rust :P Agh het is goed voor me!!!

Love you xxx

  • 19 December 2014 - 20:01

    Marijke :

    Goed bezig Fleurie!!! Work that! Xxx

  • 23 December 2014 - 14:36

    Jill:

    Ja het was heel gezellig Fleurtje! Jammer van de verbinding, maar misschien kunnen we dat nog een keer goedmaken :D
    Gaaf meis! Jouw enthousiasme werkt aanstekelijk! Zelfs ik ben fan geworden! He.. zullen ze op Youtube staan? Ga je ff opzoeken :D
    Ahh.. arm schaap! Dat doe je zeker ook geen tweede keer meer. Personal trainer? Huh? Jordan wie? Dapper dat je het nog een tweede keer gaat proberen. Good luck darling :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cádiz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 112563

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: