Spierpijn!!!! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Spierpijn!!!! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Spierpijn!!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

18 December 2014 | Spanje, Cádiz

Dag schatjes

OMG zoveel spierpijn!!!!!! Niet te geloven!!

De dag begon overigens een beetje anders. Ik lag rustig in mijn bed te slapen. Ik hoorde het schip het wel bekende brom geluid maken wat het maakt als we gaan docken. Dus ik denk; owh we gaan docken. Denk verder niet echt na. Vervolgens hoor ik het weer en wederom denk ik; owh we gaan docken. Dit keer dacht ik wel na. Want hoelaat is het dan wel niet... 3 voor half 8 en hoelaat moet Fleur starten half 8. Nou binnen twee tellen stond ik naast mijn bed. Snel uniform aan, make-up mee en wat kracker die ik stiekem als ontbijt kan eten en hup naar boven. Gelukkig was het een port dag dus dan beginnen we een soort van kwart voor 8, maar dat maakt voor mij geen verschil.

Goed mijn manager heeft in ieder geval niks gezegd of gemerkt, dus ik ben happy. Waar ik niet happy mee was, was de spierpijn!! Ik kan niet lopen, zitten, opstaan, niks!! Ik loop als een eend of iemand die in zijn broek heeft gescheten. Het ziet er niet uit en het voelt belachelijk. Iedereen lacht me dan ook uit en ik geef ze ook echt geen ongelijk. Ik begon wel een beetje tegen de volgende training op te zien. Maar ik mocht hem niet verplaatsen van mezelf. Dus die staat nog netjes geboekt.

Verder is er vandaag niet zo heel veel gebeurd. Geloof 1 klant gehad dus echt druk was het niet :P Het is sowieso niet echt een goede cruise. Hopelijk gaat ie snel over. Nog 4 dagen.. Vanavond was het karaoke avond. En Vicky en ik wilde heel graag High School Musical zingen, en aangezien zij weg gaat de 20e moest dat vanavond gebeuren. Dus dat gingen we maar even doen. Helaas hadden ze geen High School Musical :( Dus dan maar Barbie Girl!! We waren meteen op dreef dus dan ook maar Baby one more time. En we eindigde met Since you've been gone. Ik weet niet of iedereen in de crew bar er blij mee was, maar wij hadden het erg leuk! Ik vergeet nog te vertellen dat ik You're the one that I want heb gedaan met een gozer, maar die kende de tekst niet dus die faalde heel hard, plus hij was ook best wel dronken, dat zou ook wel mee gespeeld hebben :P

Na die liedjes ben ik lekker terug gegaan en in mijn bedje gekropen. Morgen Gibralter wat betekend; Sporten!! Spannend.

Love you xxxx

  • 23 December 2014 - 14:40

    Jill:

    WOOOW, dat was close! Ach, als je manager niks merkt, kan je het misschien vaker proberen :) Scheelt je weer een uur slaap xD
    Ahh!! En die spierpijn!! Ik zie je zo lopen! En zoals ik je over de app al had verteld: I know what you're going through! Dus ik zal je niet uitlachen. Het zal juist een satisfying gevoel geven, zoveel spierpijn!? Toch...??? ;)
    KARAOKE AVOND!!!! Dat moeten we gaan doen als je terug bent! LOVE IT!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cádiz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 112603

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: