Kerst - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Kerst - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Kerst

Blijf op de hoogte en volg Fleur

27 December 2014 | Denemarken, Kopenhagen

Heey guys

Merry Christmas!!!!!!!!!!!!

Ik hoop dat jullie een fijne kerst hebben/hebben gehad. Vandaag mochten we onze kersttruien aan met een zwarte broek. Dus ik had vandaag mijn 'Do you want to build a snowman' trui aan!!! Ik was helemaal happy!! Met mijn kerstmuts met lichtjes was ik er helemaal klaar voor! We begonnen de dag met onze Secret Santa's. Iedereen kreeg een cadeautje en mocht het uitpakken. Ik heb een pandora bedeltje gehad. Een sneeuwpop echt super leuk!! Ben er helemaal blij mee!!

Daarna begon de 'ellende' :P Het was niet helemaal een ellende, maar het was echt heel druk vandaag! Gelukkig was iedereen wel heel blij met onze services. In onze lunch was er iets grappigs. Alle officieren waren ons aan het serveren in de crew mess. Zelfs de kapitein was afval aan het scheiden :P Het zag er wel grappig uit!!

Goed na lunch was het heel hard werken. En ik was druk bezig tot 8 uur. Ik kan je vertellen. Iedereen die zegt dat kerstmis op een schip geweldig is liegt toch wel een beetje. Ik heb niet echt het idee gehad dat het kerstmis was. Het was voor mij een hele lange dag. Het is dat ik in mijn Olaf trui liep met een kerstmuts en tegen iedereen merry christmas zei. Verder was het weinig kerstgevoel voor mij.

Na deze lange dag was het daarom ook snel naar bed toe. Lekker slapen en een soort van fris opstaan morgen, voor de laatste dag van deze cruise.

Love you xxx

  • 31 December 2014 - 17:52

    Jill:

    Jouw "frozen" dag kon niet meer stuk! En dan ook nog een pandora bedeltje, leuk!
    Jammer dat het zo ontiegelijk druk moest zijn op zo'n dag als vandaag.. Hopelijk heb je toch nog een beetje van je kerst kunnen genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 112582

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: