Laatste dag - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Fleur

27 December 2014 | Denemarken, Kopenhagen

Dag liefjes

De laatste dag van deze cruise is alweer aangebroken.

Natuurlijk stond er weer weinig op het programma. Gelukkig (denk ik) werd het een beetje drukker. Ik heb vandaag in totaal vier klanten gehad. Ik heb wel gelachen vandaag. Want ik ging Patrick uitleggen hoeveel wij per uur verdienen! Hahaha het was echt heel grappig, vooral als je zijn gezicht er bij ziet. Ik zal het jullie ook even uitleggen.

Wij verdienen sowieso 800 dollar in de maand. Dus als je niet meer verdient/maakt krijg je dus ook maar 800 dollar. Gemiddeld zitten er 30 dagen in een maand. 800:30=26,67 dollar per dag. Nou als je dat dan deelt door het aantal uur dat je werkt,,, 12. 26,67:12=2,23 dollar per uur. Dus wij werken zo'n 2 dollar per uur. Nou 2 dollar is ongeveer 1,85 euro. Nou die kan je mooi in je broekzak steken :P Goed als je dan Patrick zijn hoofd ziet, fantastisch! Ik heb me dood gelachen hahah. En het enige wat hij kon zeggen was; I can not believe! Dus ja als je rijk wilt worden moet je of naar een ander schip (amerikaans is een aanrader) of niet op een schip gaan werken :P

Het klinkt allemaal heel zielig, maar ik kan er wel om lachen. Ik denk alleen wel dat ik met niet heel veel geld thuis ga komen :P Maar goed dat verdien ik thuis dan wel weer! Na werk was het weer tijd voor onze wel bekende port clean. En toen dat klaar was moest ik mijn verslagen weer bijschrijven natuurlijk :$ en daarna lekker film kijken met Patrick. We hebben The Hunger Games Catching Fire gekeken. Ooooeeehh ik en hij ook willen nu heel graag deel drie kijken. Ik hoop dat hij in de bios komt op het schip, maar met al deze oudjes aan boord zal dat wel niet :P

Ik ga nu lekker slapen, de klok gaat weer een uur achteruit jeeeaaahhh!!! Maar goed dan is het nog laat aangezien het nu al half 1 is :$ Snel slapen, morgen weer Southampton in en dan op naar de laatste cruise voor de world cruise!!

Owh ik vergeet nog te vertellen dat Patrick de stroopwafel heeft ontdekt
en het helemaal geweldig vind hahaha!!!

Love you xxxx

  • 31 December 2014 - 17:54

    Jill:

    WAT VERDIEN JIJ?!?!?!? Bij de Mc verdien ik nog meer ;) Gelukkig krijg jij én eten én een slaapplaats voor dat geld. Anders was het echt geldklopperij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 113169

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: