Nog 7 - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Nog 7 - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Nog 7

Blijf op de hoogte en volg Fleur

30 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey luitjes

Ik hoop dat jullie allemaal een goede, fijne, gezellige en warme kerst hebben gehad!!!

Zoals jullie al weten was mijn kerst niet zo fantastisch dus daar gaan we verder ook niet meer over praten :P Vandaag was het weer Southampton dag! Ergerns leuk ergens niet leuk. Southampton is namelijk leuk want je hebt een ochtend vrij en bent weer een cruise verder. Maar het is niet leuk want je moet om half 1 weer werken en de hele dag spa tours doen. Mijn ochtend verliep super, op het opstaan na dan ;) Maar goed dat is nooit leuk. Ik ben nadat ik geld had gepint meteen doorgegaan naar de starbucks en heb lekker 1,5 uur met Nadine zitten skypen. Heeeeeerlijk!!! Was echt leuk om elkaar weer te spreken. Wat ik dan nog wel bijzonder vond is dat we ook nog echt elkaar iets te vertellen hadden. Want ik schrijf natuurlijk elke dag mijn blog. Maar ik krijg ook elke dag een verslag van wat zij allemaal doet. Gelukkig hebben we deze kunsten al heel goed opgebouwd toen ik nog in Nederland was dus we hadden elkaar uiteindelijk toch nog genoeg te vertellen ;)

Helaas was het toen weer tijd om te gaan en weer te gaan werken. Ik baal altijd zo erg dat ik weer moet werken. Maar goed hoort erbij, een soort van geld gaan verdienen ;) Ik weer terug naar het schip, omkleden, wat eten en dan weer hup naar werk. wat echt frustrerend is is dat het systeem niet werkt. Dus we moeten nu alles old school handmatig opschrijven en het duurt echt uren... Maar goed. Owh ik heb ook nog een nieuwtje er is een halve dag van mij afgepakt... Dus ik ben alleen nog maar vrij in Teneriffe en in de middag in La Coruna. Dus dat is allemaal weer verschoven. Ik ben er ook helemaal niet blij mee... ik moet nu namelijk 4,5 dag achter elkaar werken totdat ik vrij ben. Betekent wel dat de terug weg snel gaat, maar aahhhhhh ik word er al moe van als ik er aan denk...

Goed verder verliep de dag wel prima niet echt iets bijzonders. Spa tours gedaan, klantje gefohnt, prebookingen verzorgt en bezorgt. Dus om half tien ben ik klaar om te gaan. Ik was/ben erg moe, maar heb toch nog een kerst film die op tv was afgekeken. En toen maar gaan slapen, aangezien ik mijn slaap wel nodig heb voor de aankomende dagen.

Love you xxx

  • 31 December 2014 - 18:01

    Jill:

    Wat leuk dat je weer lekker de tijd hebt gehad om te skypen! Heerlijk!
    He.. balen zeg! Waarom ben je nu een halve dag minder vrij dan?
    Haha heerlijk he die kerstfilms! Wij hebben er ook een aantal gekeken. Maakt het toch af vind ik :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 112586

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: