World Cruise!!!!!! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu World Cruise!!!!!! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

World Cruise!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

11 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey Honeys

How are you today??

Vandaag zijn we weer terug in Southampton. Dat betekend einde van de cruise en de start van een nieuwe cruise. En wat voor cruise? De World Cruise!! Ik ben enthausiast maar ook wel een beetje bang tegelijkertijd. Goed we begonnen de ochtend natuurlijk met wat winkelen (weer teveel snoep gekocht) en daarna de rest van mijn tijd doorbrengen in de starbucks :P Vandaag met niemand geskyped maar wel lekker zitten kletsen. Rond half elf weer de taxi in en terug naar schip (altijd heel moeilijk). Nou ik mag het niet zeggen maar wat een mongool van een taxi chauffeur had ik. We waren vandaag in een andere terminal en toen ik vroeg of hij me daar wilde brengen zegt hij; nou het is heel druk daar, mijn vrien is daar nu ook en die staat al een uur vast. En voor 5 pond wil ik dat niet doen. Dus ik kan je wel bij de gate afzetten. Ik dacht oke naja dan loop ik wel een stukje. Nouuuu...... Hij zet me gewoon net voorbij de slagbomen af. Ik heb 20 minuten moeten lopen in de regen. En het was helemaal niet zo druk!!! Nou je raad het al, ik was meteen pissed off. Gelukkig ben ik altijd te vroeg en dus nog steeds ruim op tijd :P.

Rond twaalf uur was het weer omkleden en op naar werk. Vandaag komt Mia aan boord. Een positief ding was is dat ze wel heel trots was op wat we afgelopen cruise hebben gedaan. En dat mag ook wel, we hebben echt mega hard gewerkt!! Maar daarbij word deze cruise wel weer een stukje moeilijker, omdat ie zo lang is en heel duur. Voor een inside cabin, de kleinste die er is, voor de hele world cruise moest je mooi 13.000 pond neer leggen. P.P.!!! Dus als je met z'n tweeen bent is dat 26.000 pond. Dat is een mega auto kan ik je vertellen. En wat dan ook wel leuk is om te vertellen. Als mensen alleen reizen moeten ze ook 26.000 pond betalen. Om even aan te geven wat zo'n prijskaartje dan eigenlijk is. Goed wat zij dan zeggen is dat deze mensen dus geld hebben. Aan de andere kant denk ik dan weer, maar misschien hebben ze hier wel voor gespaard. Maar goed, we doen gewoon ons best meer kan je niet doen.

Na de meeting weer de spa tours in. Nou dat is bij mij echt een flop kan ik je vertellen. Of de passagiers zijn niet leuk of ik tref gewoon elke keer de verkeerde. Ik moest op een gegeven moment ook op de gangway staan en daar vond ik de passagiers wel weer heel aardig, dus ik denk dat ik de verkeerde heb getroffen. Of ik hoop het in ieder geval.

Druk zijn we in ieder geval niet, ik heb tot aan mijn eerste vrije dag al 2 klanten. Woepie!!!! Dus in dit opzicht denk ik wel dat de spa heeel rustig gaat worden en daardoor de cruise ook langer gaat duren. Ik heb ook nog even naar mijn vrije dagen gekeken. En ik kan je vertellen ik ben er nog niet zo blij mee. Ik heb nog niet het schema, maar als ik die heb kan ik alles doorgeven aan jullie. Het schema gaat tot San Fransisco.

Verder is er niet echt iets boeiends gebeurd geloof ik. Owh jawel er was vuurwerk toen we weg vaarde!!! Eerst was ik heel blij en toen werd ik weer gefrustreerd dat zij wel vuurwerk op een boot mogen afsteken en wij met oud en nieuw niks hadden. Maar goed :P Ik heb toch nog vuurwerk gezien :P

Nou liefjes dat was het weer voor vandaag!

Love you xxx

  • 12 Januari 2015 - 20:42

    Jill:

    Taxi chauffeurs.. Wat heb je eraan! Ze azen op zoveel mogelijk geld in zo min mogelijk tijd. En dan jou in de regen laten lopen.. Wat een gentleman.. ;)

    Gelukkig komt je oude manager weer terug, wel een pluspunt. Zoals je al zegt kost die cruise een hoop geld, dus nog meer geld aan boord aangeven lijkt me ook niet logisch. Ach, wie weet ontmoet je nog die steenrijke vent :D Met die leuke broer voor mij xD

    Probeer zo positief mogelijk te blijven; misschien valt het allemaal wel mee! Zet hem op meis! Je gaat gewoon een WORLD CRUISE maken!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 112727

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: