Traag - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Traag - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Traag

Blijf op de hoogte en volg Fleur

11 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey darlings

De cruise is nu toch wel echt van start gegaan!

En ik kan je vertellen ik ben benieuwd hoe de cruise gaat lopen. Ik had vandaag 1 klant, woepiee. Maaar ze heeft weer twee producten van me gekocht, dus ik mag niet klagen. Maar de rest van de dag..... Myyyyy.. Van promotie naar promotie. Ik had echt geen benen meer over om op te staan. Ik geef toe zo'n dag als de 31e was ik ook niet heel blij mee, maar twaalf uur lang op je benen staan daar word ik ook niet vrolijk van kan ik je vertellen. Dan ben ik liever bezig. Dan gaat in ieder geval de tijd nog snel. Nu ging de tijd heeeeel sloom en deed ik niks.

Ik kan dus ook niet echt zeggen dat ik iets bijzonders heb gedaan. Het schip is wel weer een beetje schommelig dus dat is wel weer een beetje vervelend. Maar ik loop al een hele tijd zonder seads in mijn oren en ik voel me prima, dus ik denk dat ik er toch aan gewend raak :P Het enige waar ik wel last van heb is hoofdpijn. Op het moment dat het schip teveel gaat bewegen krijg ik hoofdpijn.

Verder is er niet zoveel gebeurd. We mochten gelukkig om 8 uur weg! Patrick en ik hebben nog een film gekeken, Step up. Weer erg leuk natuurlijk.Goed de klok ging wel weer een uur vooruit dus heel veel slaap hielden we niet over :(

Dus maar gauw slapen!

Love you xxx

  • 12 Januari 2015 - 20:44

    Jill:

    Haha, ik heb een nieuw stop woordje van je ontdekt "kan ik je vertellen" xD
    Ja hoor, je hebt zeemansbenen gekregen! Gelukkig maar, die misselijkheid steeds was ook maar niks.
    STEP UP! Welke welke? Vind ze eigenlijk allemaal leuk :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 112598

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: