Keelpijn?? - Reisverslag uit Lahaina, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Keelpijn?? - Reisverslag uit Lahaina, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Keelpijn??

Blijf op de hoogte en volg Fleur

16 Februari 2015 | Verenigde Staten, Lahaina

Heey liefjes

Laatste zeedag en dan weer vrij!!

Maannn ik kan niet wachten tot het zover is!!! Vandaag weer en formal en ik was best druk. Ik had wel enorme keelpijn. Wat heet ik heb weer ontstoken amandelen.... Lang leven Fleur zijn. Ik heb het gevoel dat ik sinds San Francisco (of eigenlijk al daarvoor) gewoon niet meer beter ben geworden. Er is elke keer wel weer wat en het irriteert me mateloos. Vandaag moest ik dan ook een beetje huilen. Maar Patrick was heel lief dus dat scheelt. Ik heb maar wat zakjes ibuprofen naar achter gegooid en toen ging het al een stuk beter. Het deed in ieder geval geen zeer meer.

Verder had ik nog een seminar met Kalantee wat ook weer fantastisch ging. Naja het ging wel redelijk. Voor de rest ben ik dee hele tijd druk geweest. Ik ging vandaag met de Deputy Captin uit eten. Even voor de duidelijkheid hij is te oud en niet leuk, dus we zijn gewoon vrienden! Maar we zijn naar de ocean grill geweest en ik heb weer heerlijk gegeten, ondanks mijn amandelen.

Ik ben daarna weer lekker naar bedje gegaan. Morgen Pago Pago en ik ben lekker de hele dag vrij!!!! Whiehoee kan niet wachten!

Love you xxx

  • 18 Februari 2015 - 21:03

    Jill:

    Het griepvirus heerst dus niet alleen in Nederland.. Vandaag was er op het nieuws dat het griepvirus in Nederland al 11 weken duurt en dat veel mensen met griepverschijnselen zich bij de huisarts hebben gemeld. Voorlopig zijn we er vrees ik nog niet vanaf. Hopelijk jij wel lieverd! Op tijd naar bed, genoeg drinken, genoeg vitalemientjes eten (groente, fruit, e.d.) en misschien wat vitaminepillen of zo ;) en je bent er hopelijk zo weer bovenop! Goed voor jezelf zorgen hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lahaina

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 112643

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: