Pago Pago - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Pago Pago - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Pago Pago

Blijf op de hoogte en volg Fleur

16 Februari 2015 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Heey schatjes

Vandaag zijn we in Pago Pago!

Ik begon de dag met een bezoekje aan de dokter.. Altijd fijn en zeker als het zo'n flapdrol als deze is. Ik kan amper eten, kan niet slapen van de pijn, gewoon praten is ook geen pretje dus maar even naar de dokter. Eenmaal bij de dokter even moeten wachten. Toen ik aan de beurt was, ik zal je even vertellen hoe dat dan gaat. Hij kent me inmiddels wel want hij pakt mijn dossier al voordat ik mijn naar heb gezegd. Niet echt goed eigenlijk. Maar goed, dan mag je met hem naar binnen lopen en voordat ik of hij zit en de deur gesloten is vraagt hij al waarmee hij kan helpen. Nou dus ik in mijn gebrekkige engels proberen te vertellen dat mijn amandelen ontstoken zijn. Nou dan pakt hij zijn apparaatje (geen idee hoe je dat noemt) ik moest me hoofd naar achter doen en mond open. En ik zweer het je hij kijkt nog geen twee seconde en hij weet al wat het is. Naja opzich kan iedere dodo je wel vertellen dat mijn amandelen ontstoken zijn maar toch, echt geinteresseert komt het niet over. Ha fijn ik liep vervolgens met drie verschillende medicijnen weer naar mijn cabin.

We hadden vandaag ook een training met de Captin. Dit heb ik al een keer vertelt geloof ik. We zitten dan met z'n alle in het theater en dan doen we een rollenspel om te kijken of we de situatie in controle kunnen houden. Mijn muster was als tweede dus de situatie was al wat erger dan de eerste ronde. En ik had weer het geluk dat een of andere flapdrol de trap op ging rennen. En terwijl er 4 mensen naast stonden moest ik er achteraan. Op mijn ballerina's... Hij neemt natuurlijk twee tredes tegelijk wat ik weer niet kan dus echt heel zinvol was het niet. we kregen hem uiteindelijk te pakken, maar was wel meteen buitenadem. Verder ging het allemaal wel goed.

Na de training snel omgekleed en op naar het strand. Eerst wat gegeten (wat niet echt een pretje was) en daarna op het strand en het zwembad in. Het was wel echt mega warm. Eigenlijk niet zo lekker, maar ja. rond kwart voor 4, 4 uur liep ik weer terug naar het schip ik was kapot en voelde me wederom niet lekker. Ik weer netjes braaf mijn medicijnen genomen. Ik heb gedouchd en ben lekker me bedje in gekropen.

Vanavond skippen we een dag. Dus we gaan van de 12e naar de 14e en loop ik opeens voor op jullie!

Alvast een Happy Valentijn voor iedereen!

Love you xxx

  • 18 Februari 2015 - 21:07

    Jill:

    Ach, je kan maar beter goed contact hebben met de dokter :) Als ie weet wie je bent, kan dat alleen maar in de voordeel werken xD Je bent bijna best buddies met die vent! :D Gelukkig heb je nu medicijnen meegekregen en hopelijk slaan die gauw aan!!

    Die training klinkt trouwens echt hilarisch! xD Ik ben ook zo dol op rollen spe (...) en ik ben ook altijd de sjaak.. Vreselijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Amerikaans Samoa, Pago Pago

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 1053
Totaal aantal bezoekers 112508

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: