Partyyy - Reisverslag uit Bitung, Indonesië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Partyyy - Reisverslag uit Bitung, Indonesië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Partyyy

Blijf op de hoogte en volg Fleur

07 Maart 2015 | Indonesië, Bitung

Heey guys!

Vandaag weer een zeedag.

Deze keer is het er gelukkig maar 1. Want morgen ben ik weer een hele dag vrij! Wat alleen iets minder leuk is is dat de Captin een melding maakte at we door de navy een andere route op gestuurd zijn. Wat er voor zorgt dat we drie uur later aankomen. Maar we blijven nu ook drie uur langer dus het is niet heeel erg :p

Ik had vandaag verder vrij weinig te doen! Ik had 1 klant en daarna heb ik de middag lekker op promotie gestaan. We kijken heel erg uit naar Shanghai en Hong Kong, we gaan shoppen voor het leven :P Moet wel even mijn geld checken ;) Wat wel goed is is dat we niet uitbetaald krijgen voor Shanghai maar na Sshanghai dan hou ik sowieso geld over voor Hong Kong :P Grootse plannen hiero! We waren al aan het dollen dat we twee taxi's moeten regelen, een voor de tassen en een voor ons :P

Vanavond hebben we weer eens een party. Dat is echt lang geleden!! Dus daar moeten we natuurlijk naartoe. Ik was wel een beetje moe geworden, maar ik moest van mezelf. Eerst lekker in een cabin verzamelen wat drinken en naar muziek luisteren. Wat resulteerde in veel mensen dronken en aangeschoten en ik nuchter :P Wat achteraf fantastisch is want ik weet precies wat er is gebeurd en de rest niet :P Ik verloor wel een hoop mensen door de avond. Maar ik heb echt weer heeerlijk gedanst!!! Het was zoo nicee. Leuke muziek veel mensen op de vloer heel gezellig! Ik heb zelfs met mijn manager gedanst. Kun je nagaan :P Maar Patrick was echt dronken hahah. Geniaal die stond met iedereen te dansen, lekker met z'n kont te schudden :P Het was zo grappig. Komt ie naar me toe; Fleur I am so happy I have you in my life. I need you in my life. You can't leave me. You are my baby!!! Hahah zo schattig, geen idee of ie er iets van meent maar het was wel grappig :P

Rond twee uur ben ik weer naar mijn cabin gegaan en ben ik lekker gaan slapen. Ik hoef ook lekker geen wekker te zetten omdat we drie uur later docken dus dat is toch prachtig!!!

Love you xxx

  • 07 Maart 2015 - 15:43

    Marijke:

    Lekker genieten!!! Xxxx

  • 07 Maart 2015 - 15:43

    Marijke:

    Lekker genieten!!! Xxxx

  • 09 Maart 2015 - 21:17

    Jill:

    YES, op naar die vrije dag!! Heerlijk!
    Je bent hem in ieder geval goed begonnen: met een super geslaagd feestje! Wow, had je manager wat gedronken of zo? Who knew dat ze zo gezellig kon zijn xD
    Haha en die Patrick! Ik wil echt een foto zien van die gozer, ben zo benieuwd!
    Have fun in Hong Kong en Shanghai!! Hoe gaaf dat je daar heen gaat!!

    Tot blogs! Love you! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bitung

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 112558

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: