Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Kota Kinabalu

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 Maart 2015 | Maleisië, Kota Kinabalu

Heey liefjes

Vandaag zijn we in Kota Kinabalau.

Mond vol en amper uit te spreken. Ik heb het een beetje geleerd de afgelopen dagen, maar het is maar moeilijk. Ik zal nog even een kleine update geven over de gevolgen van gister. Mijn kamergenoot blijkt te hebben overgegeven en is toen naar bed gegaan, vandaar dat ik der kwijt was. Andrii onze fitness instructor die ook best dronken was kwam ik tegen in het was hok en die was er ook niet helemaal top aan toe. Hij kon zich wat dingen herinneren maar niet alles. En toen ik heb vertelde dat hij met de manager heeft staan dansen baalde die geloof ik wel. Patrick kan zich amper iets herinneren van de avond. Wat het voor mij alleen maar extra leuk maakt want ik wist alles nog. Ik heb het hem even allemaal haarfijn vertelt. Wat resulteerde is schaamte en lachen. Het was zo grappig. Hij was er gelukkig wel redelijk goed aan toe.

Om twaalf uur gingen we naar buiten, Patrick, Lei Lei, Ligaya en ik. In een taxi gesprongen en op naar de shopping mal. Het was echt een groot winkelcentrum, maar ja dan loop je daar met drie verschillende mensen en iedereen wilt wat anders. Dus echt shoppen heb ik dus nu niet gedaan. Op een gegeven moment had ik zoiets van; zullen we ieder ons eigen weg gaan en dan ergens meeten. Maar heb het uiteindelijk niet gezegd. Het enige voordeel hiervan is, is dat ik meer geld over heb om uit te geven in Shanghai en Hong Kong.

Eenmaal op de terug weg had ik even een down momentje. Ik mis jullie toch wel heel erg! Het is zo anders om er op uit te gaan met hen dan met jullie. Het maakt het allemaal een beetje moeilijk. Dus ik heb mezelf met een warme chocolade melk terug getrokken in mijn cabin en heb een film aangezet. Of naja het was Legally Blonde the Musical. Dus ja hoe noem ja dat. Het maakte me in ieder geval weer een beetje vrolijk!

Daarna ben ik lekker mijn bedje in gegaan, moet weer 4 dagen werken voor Shanghai!

Love you xxx

  • 03 April 2015 - 13:47

    Jill:

    Haha beter voor je portemonnee jaa, jammer voor je kledingkast, of koffer ;)
    Aan mij heb je ook een verkeerde, want shoppen doe ik niet graag. Ben net wel even de stad geweest en zowaar geslaagd :D
    Legally Blonde The Musical? Die is nog onbekend voor mij. Moet dus op het lijstje: things to do xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kota Kinabalu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 112539

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: