End of world cruise party!! - Reisverslag uit Suez, Egypte van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu End of world cruise party!! - Reisverslag uit Suez, Egypte van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

End of world cruise party!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 April 2015 | Egypte, Suez

Heey liefjes

Vandaag party time!!

Maar eerst nog even werken. En ik was zoals gewoonlijk weer best moe. Maar ik heb het overleefd. Het was weer erg rustig!!! Zo erg. Ik heb maar vijf klanten gehad. Het is belachelijk. Dus ja daar word niemand echt vrolijk van. Ik heb vandaag dus ook op promotie mogen staan. Is dan wel weer grappig. Ik stond met de Victoria en Zakiyah. Zakiyah is natuurlijk net nieuw en die maak alles nog erg mooi en rozengeur en manenschijn enzo. En ik doe dat niet... Dus een klant loopt langs en vraagt; hebben jullie al veel verkocht? Ik; nee. Zakiyah; jaa. Volgende klant; Verveel je je nou nooit al je hier staan? Ik; ja soms. Zakiyah; nee hoor. Waarop Victoria later zei; ik hou van jou eerlijkheid. Het was wel grappig.

Toen het dan eindelijk tijd was om weg te mogen uit de spa. Was het even eten en klaar maken voor het feestje. Ik had natuurlijk niet echt veel om aan te trekken. En zou dan ook eerst een pet lenen van Marloes met aruba erop. Maar dat stond toch wel een beetje stom. Dus ik was weer wanhopig. Maar toen ik mijn kast open trok zag ik mijn mooie roze bloemetjes blouse. Dus die maar weer aangetrokken. Kon prima!! De ruimte waar het feestje was was heel leuk aangekleed!

Muziek goed, leuke mensen (wederom de helft van de spa was er niet). Het enige wat jammer was is dat niet alle lampen uit mocht.. Dus het was nog een beetje licht. Kon je wel weer beter de kostuums zien. Ik heb me ook weer zitten verbazen over sommige mensen. Er zit een koppel in de headliners (wel meer dan 1, maar dit koppel is echt heel appart). Ze hebben een soort haat liefde relatie had ik al begrepen. Nou zij begon opeens mega te dansen met een indian gozer. Niet zomaar dansen maar echt verleidend dansen. Vervolgens kwam dat vriendje een beetje meer naar ons toe (weet niet of het was om haar jaloers te maken, maar goed). Ik zat dat eens te bekijken. Dan keek ik naar haar die lekker aan het dansen was met een idian gozer. En dan keek ik naar hem en toen dacht ik; ik heb echt medelijden met jou. Maar goed het hele koppel schijnt niet te sporen dus ja.

Verder was het een heel leuk feestje. Lekker staan dansen! Jaaa leuk leuk. Rond een uurtje of half twee was ik weer terug in mijn cabin. Omgekleed en hup mijn bedje in. Morgen zijn we in Griekenland dus ik lekker rustig aan
doen, want mijn manager is er niet :P

Love you xxx

  • 25 April 2015 - 13:19

    Jill:

    Jeetje voor een formal night is dat zeker niet druk. Haha, maar je herkent jezelf toch ook nog wel een beetje in Zakiyah. In het begin was alles nieuw en spannend, nu verveel je je rot xD
    Klinkt wel als een leuk feestje om de dag af te sluiten. Dat stel gewoon lekker laten en zelf plezier hebben. Maar zo te horen heb je dat ook gedaan. Op naar Griekenland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Suez

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 112491

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: