Laatste formal night - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Laatste formal night - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Laatste formal night

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Mei 2015 | Portugal, Lissabon

Heey guys

Vandaag laatste formal night van de world cruise.

We hebben er dan wel 25 op zitten. Mijn hemel. Je zou maar 25 jurken hebben :O Verklaart wel waarom sommige mensen 17 koffers hebben of meer dan 20. En ik moet negen maanden doen met 1 :P Ze kunnen wat van me leren!! ;) Veel mensen weer voor het laatst vandaag. Eigenlijk zou Brenda vandaag ook komen maar die had haar afspraak verplaatst naar morgen. Waarom geen idee. Maar ik moest dus nog een dagje wachten met het geven van mijn cadeautje. Waarvan ik natuurlijk al heel lang het wil geven aan haar.

Nog wat fooitjes gehad, wasmiddel en chocola. Iedereen kent mij te goed geloof ik :P Verder gaan we waarschijnlijk geen target halen dus dat is wel weer jammer, maar aan de andere kant had ik niet echt anders verwacht.

Alleen de kappers en de nagels waren druk voor de rest niemand. Hoe wil je geld maken dan... Die behandelingen die wij doen kosten allemaal niet zoveel en onze producten ook niet.

Maar goed morgen laatste zeedag voor Southampton. Komt toch wel steeds dichter bij. Voelt wel raar. Southampton voelde als thuis, als een echte homeport. Maar nu voelt het toch wel vreemd om weer bijna in Southampton te zijn.

Went vast wel weer :P

Love you xxx

  • 03 Mei 2015 - 13:49

    Jill:

    Ik zou willen dat ik 25 jurken had! Ik ben wel aardig op weg, want heb weer twee nieuwe besteld :D Ik heb een bruiloft eind mei, dus had een goed excuus :D Hopen dat ze bevallen.
    Haha, je bent lekker verwend zo te horen! Super leuk! Ben benieuwd hoe Brenda gaat reageren..!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 112636

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: