Laatste dag world cruise - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Laatste dag world cruise - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Laatste dag world cruise

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Mei 2015 | Portugal, Lissabon

Heey schatjes

Laatste dag van de world cruise!!!

Dit valt allemaal niet mee!! Dat afscheid nemen daar ben ik helemaal niet goed in. Iedereen is ook veels te lief. En we gaan zo veel gezichten en mensen missen. Andere totaal weer niet daarvan zijn we blij dat ze eindelijk het schip af gaan. Maar andere gaan we zeker missen. Dus van de een na de andere neem je afscheid. En probeer je het droog te houden. Dat was het moeilijkste toen ik dag moest zeggen tegen Brenda. Zij is echt een super lieve en aardige vrouw waarmee ik alles kon delen deze world cruise. Ze weet dan ook heel veel van me. (verder praat ik niet graag over mezel :P) Gelukig heb ik haar email en der nummer en adres dus ik kan er sowieso bereiken en opzoeken, wat ik ook zeker ga doen!! Toen ik het cadeautje aan der gaf hadden we het allebei even moeilijk om het droog te houden maar het ging aardig goed.

Daarna was het tijd voor onze port clean. Alles moest weer netjes zijn voor de volgende cruise. We hebben in de meeting nog wat dingen besproken die gaan veranderen. Dus dat was ook allemaal weer helder. Overigens vergeet ik helemaal te melden geloof ik. Of misschien vertel ik het nu wel twee keer. Hannah heeft der excuus aangeboden voor haar gedrag. Ik was er welliswaar niet bij wat ik was nog aan het werk. Maar aan ieder ander heeft ze haar excuus aangeboden en ze doet beter haar best. En het gaat ook echt wel een stuk beter nu. Dus dat is wel heel prettig. Maakt mijn laatse cruises weer een stukje minder zwaar :P

Jaa morgen weer in Southampton. Ik ga niet het schip af want ik moet om 10 uur alweer werken dus daar heb ik geen zin in om dan te gaan zitten haasten. Dus ga een soort van uitslapen :P

Love you xxx

  • 03 Mei 2015 - 13:53

    Jill:

    "Afscheid nemen bestaat niet, je gaat wel weg maar verlaat me niet."
    Wat leuk dat jullie gegevens hebben uitgewisseld. Misschien zijn jullie wel vriendinnen voor het leven :)
    WWAATT?!?! Dat we dat nog zouden meemaken: haar excuses gemaakt... Ik weet niet wat ik hoor! Jammer dat je er niet bij was, maar toch fijn dat je verschil merkt en dat het beter gaat. Dan is het de laatste maand tenminste rustig.. ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 112729

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: