Hereniging - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Hereniging - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Hereniging

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Juni 2015 | Zweden, Stockholm

Heey guys

Weer een port dag waar ik er niet af kan :P

Je kan er niet genoeg van hebben!! Deze dag had wel een paar speciale gebeurtenissen. Gebeurtenis 1; onze nieuwe manager zou het schip op komen. Gebeurtenis 2; ik zou vandaag met Marieke docken. En we wilde samen afspreken, maar omdat ik natuurlijk moest werken kon dat niet. Dus toen had ik der een berichtje gestuurd dat ik moest werken. Waarop zij antwoordde dat ze op IPM zat dus dat is handig :P (dit gebeurde overigens aan paar weken ervoor, maar vertel het nu pas omdat het bij deze port hoort.

Nou onze nieuwe manager ziet er aardig uit! Ze is klein en mager, blond haar met bruin aan de onderkant, komt uit Macadonie, heeft twee kinderen. Ze komt van Adonia, heeft twee jaar gewerkt voor Steiner als kapster op een ander schip en in Adonia was ze manager. Ze houd niet van verliezen dus we moeten de beste worden. Ze is heel positief en ik denk dat ze ook heel veel dingen gaat veranderen, maar wel op een goede manier.

Toen het schip daarna weg vaarde was het tijd voor mij om uit het raam te kijken om te zwaaien naar Marieke. Gelukkig stond Keon naast mijn om mij te vertellen dat de spa aan de achterkant van het schip is in plaats van de voorkant. Dus ik stond tegen het raam geplakt naar het schip aan het kijken. Toen zag ik iemand naar het raam rennen en ook geplakt tegen het raam staan. Toen dacht ik; dat moet haast wel Marieke zijn. Dus ik bgon voorzichtig te zwaaien. Zwaait ze trug met twee armen boven der hoofd. Heb zoo gelachen!! Was wel leuk om elkaar zo even te zien :P

Voor de rest is er vandaag niet zoveel gebeurd. Dus gauw op naar morgen want loop weer erg achter :P

Love you xxx

  • 15 Juni 2015 - 19:30

    Jill:

    Nieuwe manager klinkt positief: gelukkig maar! Jammer dat je niet zo lang van haar kan genieten :D Leuk om oude bekende weer tegen te komen, al was het van een afstandje ;p

  • 15 Juni 2015 - 19:30

    Jill:

    Nieuwe manager klinkt positief: gelukkig maar! Jammer dat je niet zo lang van haar kan genieten :D Leuk om oude bekende weer tegen te komen, al was het van een afstandje ;p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Stockholm

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 112580

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: