Oslo? - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Oslo? - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Oslo?

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Juni 2015 | Noorwegen, Oslo

Heey schatjes

Vandaag zijn we in Oslo.

We zijn hier maar heel kort tot 1 uur 's middags. Ik wilde wel het schip af omdat ik hier nog nooit geweest was. Dus mijn alarm ging netjes af om kwart over 7. Toen maar even gesnoozed naar 7.45 :P Toen werd ik wakker met een mega hoofdpijn en buikpijn. Dus even mijn bed uit, plassen wat water drinken en toen bedacht ik me maar dat ik maar in mijn bed bleef liggen, was een beter idee. Dus mijn wekker weer om 10 uur gezet. Die ging netjes af om 10 uur, toen gesnoozed naar 11 uur :P Ik heb het ontdekt hoor :P Toen ben ik maar akker gebleven :P

Heb wat zitten internetten en toen was het alweer tijd om er uit te gaan en me klaar te maken voor werk. Het was vandaag formal night, maar het was totaaaaal niet druk. Ik heb geloof ik 1 klant gehad. En toen moest ik de HR haar haar kleuren. Zij vertrekt d 30e. Ze is zwanger dus ze komt ook niet meer terug naar het schip :( Ga der wel missen!! Ze was zo'n lieve vrouw en altijd als zij er was gebeurde er leuke dingen op het schip, feestjes, bingo's, raffles, bbq's, crew tours noem het maar op. Dus ja ze gaat zeker gemist worden!!!

Vandaag was ook het leavers discootje :P Maar ik had niet zoveel zin, was moe en voelde me ook nog niet helemaal top. Dus ik heb afgeslagen ;) Ik ben lekker in mijn bedje gelegen, zitten internetten en lekker gaan slapen.
Morgen laatste dag van deze cruise, laatste dag met de duivel!!!!!! Kan niet wachten :P

Love you xxx

  • 15 Juni 2015 - 19:33

    Jill:

    Haha, handig he dat snoozen. Vervelend meis dat je je niet lekker voelde en ook balen dat je Oslo daardoor gemist heb. Verstandig dat je voor je gezondheid hebt gekozen en zélfs niet naar het feest geweest bent! Ben trots op je :)
    Oh ja, haha! De 'Duivel" dat was het! xD Ik was het even vergeten. Ga gauw je volgende blog lezen die waarschijnlijk schreeuwt van enthousiasme dat ze eindelijk eens oprot! Haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 112620

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: