Southampton - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Southampton - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Southampton

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey schatjes

We zijn weer in Southampton!!!

Dag Hannah, hello nieuwe manager, hallo laatste cruise, dag Southampton! :P Het is allemaal door mijn hoofd geschoten. Ik heb in de ochtend lekker door Southampton gewandeld. Voor iedereen die het schip niet af kon boodschapjes gedaan. En toen mijn kont geparkeerd bij de burger king om lekker te wifien :P Ik kon helaas nog geen blogs plaatsen want die had ik nog niet geschreven :$ Maar ze zijn onderweg :P

Toen kwam ik Gerry nog tegen. Even een opfris momentje, kijken wie er een goed geheugen heeft. Gerry was de acupuncturist toen ik het schip op kwam. Hij zit nu op Brittania, waar hij heel veel geld verdiend :P Het was echt leuk om hem weer te zien!! Vervolgens samen een taxi gedeeld en weer terug naar het schip. Het werk leven weer in :( :P Met wat moeite me omgekleed en toen hup naar boven.

Onze nieuwe manager was een beetje gefrustreerd omdat onze oude manager totaal niks had geregeld. Zoals gewoonlijk. Dus die was een beetje verdrietig :P Maar we moesten er maar het beste van maken. Dus dat doen we dan maar ;) Gezellig spa tours doen. De gemiddelde leeftijd is een tijd beter en lager dan de vorige cruises dus dat is erg prettig!! De mensen zijn ook een stuk vriendelijker ook prettig. Dus ik heb wel een goede vibe biji deze cruise. Hoop ik :P

Na de drill nog meer spa tours gedaan en toen was het voor ons weer tijd om naar huis te gaan! Ik heb wel een goed gevoel bij deze manager. Dus dat is wel prettig. Maar de tijd zal het leren :P

Love you xxx

  • 15 Juni 2015 - 19:37

    Jill:

    Wat super lief dat jullie voor elkaar boodschappen doen als de één wel en de ander niet het schip af kan. Van je collega's moet je het hebben op zo'n schip!
    Bijzonder eigenlijk dat je overal ex-collega's tegenkomt op je ports. Lijkt me zeker leuk om even bij te praten.
    Goh.. wat een verrassing.. Heeft Steiner ook eindelijk door wat voor slechte manager ze was? Nu mag de volgende de zooi opruimen.. Lekker..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 111948

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: