Schade aanslag - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Schade aanslag - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Schade aanslag

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey schatjes

Vandaag formal night.

We hebben in de ochtend de hairshow doorgenomen voor de middag. Angie (onze manager) wilde die graag zien ook. Nou de rest van de ochtend een beetje rond gehangen. Angie heeft overigens een email gestuurd naar headoffice met de vraag waar onze vluchtgegevens zijn dus hopelijk krijg ik die ook snel binnen, maar tot nu toe nog niks. Nog even afwachten ;)

Ik heb samen met Branwen nog wat retail techniekjes doorgenomen. Ze heeft me echt wel goed geholpen echt super fijn. Nu alles in de praktijk doen en dan zou het bijna niet mis kunnen gaan ;) Toen had ik inmiddels twee klanten. Waarvan 1 de chief engineers vrouw is. Dus die betaald toch niet. Hebben we ook weinig aan. En toen later had ik blijkbaar nog een klantje. Maar dat was crew dus ook niet echt een vetpot.

Toen kwam de discussie of er een party was of niet. Uiteindelijk zou het officieel had het officieel wel gemoeten maar dit sloeg nergens op. Lang leven de nieuwe HR manager :P 'S avonds hadden we ook een meeting. Geweldig!! Want Angie kan heel goed zien de schade die Hannah heeft aangericht. Wanneer ze namelijk iets vraagt ziet ze dat we bang zijn. En ook die promotie dingen die er in getrapt zijn. Ze zei ook in de meeting; guys if i ask you something, don't look like you killed someone. I just want to know. Hahahah geniaal toch. Ik ben benieuwd of Hannah terug komt naar Steiner. Want tot op heden heeft ze haar volgende schip ook nog niet. Dus ik ben benieuwd. Ik zal der niet missen. Het voelt zoveel beter nu in de spa, dus dat scheelt echt enorm!!

Dus waarschijnlijk sluit ik mijn contract leuk af :P

Love you xxx

  • 15 Juni 2015 - 19:42

    Jill:

    Wow, de sfeer die je in je blog beschrijft is geheel het tegenovergestelde van een paar weken geleden. Fijn dat je collega's je zo goed hebben kunnen helpen en dat jullie manager gewoon menselijk is. Ik moest wel lachen om die opmerking "don't look like you killed someone" xD Geniaal!
    Jammer van de goedkope klantjes.. maar ja, daar kan jij ook niks aan doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 111911

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: