Corfu - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Corfu - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Corfu

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 Juni 2015 | Griekenland, Kérkyra

Heey guys

Vandaag zijn we in Corfu!

Missie van vandaag, nog een klein beetje winkelen en daarna weer wifi scoren. Nou dat ging al heel snel omgekeerd. Eerst wifi scoren en daarna winkelen. Ik ben lekker gaan zitten waar ik de vorige keer ook zat want de wifi was heel goed daar. Heb ik voor bijna twee uur met Evelien zitten skypen!! Was erug gezellig!!! Wat dan wel weer raar was, was dat bij het gedag zeggen het was; zie je over tien dagen... Uhm wat?! Ergens zit dat besef er dan toch nog niet helemaal in :P

Toen ben ik nog even snel wat gaan winkelen en ben geslaagd een beetje :P Nee ben wel geslaagd :P En toen was het weer op naar het schip. Daar weer omkleden en op naar het werk. Nou toen begon de ellende.... OMG Ik had al gezien dat ik druk was. Had vijf klanten ofzo. Toen ik dus in de salon aan kwam had ik er alweer 6. Die ene klant die zo speciaal was zat er ook tussen. Waarvan ik der make up niet mocht afwassen en niet aan der haren mocht trekken. Noem het maar op. Maar bleek dus dat zij eigenlijk de ergste nog niet was :O:O Wie had dat gedacht!!! De klant ervoor. Nooouuu schiet mij maar lek. Daar kon ik echt niet meer om gaan. Alles wat ik deed was niet zoals haar kapster het normaal doet. Nou het is maar goed dat er geen pistool bij me in de buurt was. Had der neergeschoten. Mijn hemel. Wat een gedoe. En door haar liep ik dus een kwartier uit. Noouuu en pas bij mijn 5e klant liep ik weer op schema. En toen was er nog een ingeboekt. Ik was vandaag in mijn halve dag werken bijna drukker dan op mijn formal night!!! Grutjes!!

Toen ik klaar was met werken was ik dus ook echt kapot. Moe omdat ik moe was en ook moe omdat het leven gewoon uit me gezogen was :P Verschrikkelijk!! Ik heb gegeten en ben gaan slapen, kon het allemaal niet meer aan :P Morgen weer een dag.

Love you xxx

  • 15 Juni 2015 - 20:54

    Jill:

    Oh gezellig dat je zo lang met je zussie heb kunnen skypen. Ik zal je nog sterker vertellen: je ziet haar morgen!!!!!!! Dat besef ik ook nog niet helemaal hoor, dat je morgen weer in ons kikkerlandje bent en dat ik met tien minuutjes bij je voor de deur sta! Heb er nu al zin in!
    Toe maar toe maar, wie had dat gedacht dat je zo druk zou zijn. Maar ja, je hebt zoveel dagen achter de rug dat er niet veel te doen was: ze hebben het nu dubbel en dwars goed gemaakt, met vervelende en lastige klanten aan toe :D Jij kan nu weer afkicken xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kérkyra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 112477

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: