Mooie Nagels - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Mooie Nagels - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Mooie Nagels

Blijf op de hoogte en volg Fleur

16 Juni 2015 | Kroatië, Dubrovnik

Heey guys

Nou weer een zeedag.

En dit was naar mijn gevoel echt een onnodige zeedag. We hadden best in 2 dagen naar Gibraltar kunnen varen, mijn hemel wat gingen wij sloom. Om je dood te schamen :P Vandaag was het dan ook totaal niet druk. Want het was geen formal night of iets. Iedereen is bek af van al de port dagen en ligt lekker in de zon bij te komen. Dus voor mij weinig bijzonders natuurlijk.

Ik was vandaag om 6 uur klaar met werken, wat dan wel weer lekker was. En toen heeft Denise mijn nageltjes gedaan!! Mijn tenen en mijn handen dus ik kan weer helemaal netjes naar huis komen :P Ben er echt blij mee!! Vervolgens gegeten en toen had ik een chocolade party met Branwen. Dat hield in, warme chocolade melk en 1 twix want de rest had ik al opgegeten :P

Verder is er niet zoveel gebeurd. Het worden korte verslagen geloof ik want het is een beetje saai op het schip :P

Love you xxx

  • 17 Juni 2015 - 13:48

    Jill:

    Ach, een dagje niet zo hard werken moet ook wel lekker zijn en helemaal zo naar het einde toe. Gelukkig was je op tijd klaar en kon je je lekker laten verwennen! Ik zag een foto op fb van je nagels, echt super mooi gedaan!
    Haha een chocoladeparty zonder chocola xD Oh Fleur hahahaha :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Dubrovnik

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 111844

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: