Vertrek & Aankomst - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Vertrek & Aankomst - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Vertrek & Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Fleur

30 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Lieve vrienden!!!!

Nou vandaag was het dan zover. We gaan naar Londen!!!
De wekker gaat om half 7 en mijn maag weet meteen dat ik weg ga (helaas). Op een paar spulletjes na die ik vanmorgen nog moest gebruiken zat alles al in de koffer. Tussendoor nog afscheid genomen van m'n lieve zus Debby, die vanwege werk niet mee kon naar het vliegveld. Om 8 uur de koffers in de auto gegooid en afscheid genomen van Robbert, die kon ook niet mee vanwege werk. Na dat allemaal gedaan konden we naar het vliegveld. Vol spanning nog steeds. Het ene moment gaat het goed en het volgende moment niet ;). Bagage ingelever 20.5 kilo, nooouuu dat vind ik netjes!! De handbagage heeft ook een labeltje gekregen en we zijn klaar. Nog maar even wat drinken dan maar, aangezien er nog genoeg tijd was. Terwijl ik rustig met mijn maag onder mijn arm aan het tafeltje zat, word er opeens in mijn zij geknepen... JILL en KELSEY!!!! Ik meteen huilen natuurlijk omdat ik het super leuk en lief vond dat ze waren gekomen. Na een tijdje te hebben gekletst moest ik toch echt vertrekken. Ik kan je vertellen dat ik RAAR! Iedereen knuffellen en huilen en dan moet je opeens van iedereen weg lopen. Dat is echt gek en niet heel leuk om te doen. Al vrij snel mocht ik het vliegtuig in en kon ik voor het laatst nog even zwaaien naar iedereen.

De vlucht was verder helemaal prima. Lekker de oogjes dicht en wachten tot je weer land. Tot ik in het vlieguig te horen kreeg dat over een kaartje.. Ja moet ik die hebben? Ik maar aangenomen en ingevuld. Eenmaal geland, we werden ontvangen met typisch weer,,,, regen, met een busje naar de kofers gebracht. Hoewel moest wel ook nog even langs de duane waar ik overigens niet mijn kaartje die ik netjes had ingevuld heb moeten laten zien. De tijd ging vrij snel ik wilde wel de bus halen. Dus met een flinke pas erin koffer opgehaald (die lag er gelukkig al) en op naar bus station. Ik hoefde nog iets meer dan 5 minuten te wachten dus dat was geen probleem. Bij de buschauffeur even aangegeven waar ik heen moest en hij vertelde mij dat ik daar ongeveer een uurtje over zou doen. Prima! Ik mijn koffers neergezet en m'n jas uitgedaan, want val al die inspanningen krijg je het wam ;). Het leuke van de hele bus reis was dat ie gratis was :P. Officieel waarschijnlijk niet maar voor mij wel :P. In de bus zie ik opeens iemand zitten met papieren van Steiner in d'r handen. Zij was veel aan het vragen wanneer ze er uit moest, want ook zij wist dat niet. En in de bus waren de haltes ook niet aanngegeven (hou daar niet van). Overigens het hele links rijden viel me mee, maar ik zat gelukkig aan de linkerkant van de bus dus dan leek het net of je op een eenrichtingsverkeersweg aan het rijden was. Alleen die rotondes zijn raar! Op een gegeven moment zie ik heel groot YMCA staan op een gebouw, ik denk; daar moet ik zijn. Ik trek m'n jas aan en toen de bus stopte gaf ie ook netjes aan dat ik eruit moest, heel fijn! Ik op mijn beurt spreek het meisje (Miranda) aan dat zij er ook uit, weer een goede daad verricht :P. Ze was ook heel blij met mij. Samen zijn we naar het hotel gelopen en we zijn nu kamergenoten! We slapen met z'n tweeen op een kamer en delen de badkamer met z'n vieren. Dus dat is wel te doen. Wij hebben dan weer het geluk dat de wc stuk was, maar als het goed is is ie weer gemaakt.

Nadat we onze spullen hebben gedropt zijn we het winkelcentrum in gegaan. Miranda moest nog geld pinnen en ik moest een foto maken omdat ik die vergeten was. Denk alleen dat de foto die ik heb nu niet goed is :P, maar ik moet hem nog inleveren dus ik zie het wel :P. Ik heb ook meteen m'n 1e sleutelhanger gekocht!!!!!! Het winkelcentrum is echt super groot, echt heel leuk. Alleen jammer dat ik geen geld en tijd heb om te shoppen en vooral geen kilo's :P.

In het hotel is er van 5 tot 7 diner, dus daar gaan we vandaag ook maar gebruik van maken. Hoewel mijn maag het idee van eten nog niet echt leuk vind. Zo kan ik er ook nog niet aan denken dat ik morgen voor 6.15 uur gegeten moet hebben. Ik denk dat ik dan mijn koekjes op ga eten die ik vandaag mee heb genomen, want er is nog niks op! :$
Verder gaan we denk ik lekker op tijd naar bed! Miranda heeft een jetlag, want die komt uit Amerika, en we moeten morgen dus om 6.15 uur klaar staan om naar de medische keuring te gaan,, joepie :P

Lieve schatjes ik hou jullie op de hoogte er is namelijk wifi op de 2 etage!

Love you!!! xxxx

  • 30 Augustus 2014 - 22:40

    Jill:

    Hoi lieve schat!

    Met enorm veel plezier je eerste echte blog van je avontuur gelezen. We hebben er even op moeten wachten, maar gelukkig heb je af en toe via de app gesproken als je wifi had (geweldig, die tweede etage!!). Duik nu mijn bedje in, maar ga morgen je andere verslagen lezen. Kon alleen niet wachten om je eerste ervaring te lezen!!!

    Liefs van mij

  • 31 Augustus 2014 - 19:42

    Sari:

    Klinkt als een goede 1e dag na het emotionele afscheid!
    (zo, nu al je andere verslagen lezen :) )

  • 31 Augustus 2014 - 21:36

    Papa:

    Hallo Lieverd,

    Het afscheid was inderdaad heel beladen, maar we hebben allemaal de overtuiging dat jij een geweldige tijd tegemoet gaat!!! Het bewijs daarvoor is dat je meteen al aansluiting vindt bij iemand die in hetzelfde hotel moet zijn als jij. Zo zul je heel veel collega's gaan ontmoeten die allemaal dezelfde stappen hebben genomen die jij ook genomen hebt. Geniet ervan en maak je vooral niet te druk!!!

    Liefs XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 112515

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: