Vrije dag?! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Vrije dag?! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Vrije dag?!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

21 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey liefjes

Southampton today!!!

Het is echt een eeuw geleden dat ik hier ben geweest. Ik heb tot rond een uurtje of negen in mijn bed geleden en toen ben ik eruit gegaan. Heb ik mezelf klaar gemaakt voor de dag en ben ik het schip af gegaan. Op naar het winkelcentrum! Was niet van plan heel veel te kopen. Ik dacht ik ga naar witte schoenen kijken voor werk aangezien de mijne toch wel iets schandalig eruit zien.En ik moest een koffer hebben om spullen mee te geven aan mijn ouders als ik ze zie in Belgie.

Nou zo gezegd zo gedaan. Ben zelfs geslaagd voor witte schoenen. Ze zijn niet zo comfortabel als mijn oude, maar beter dan de andere schoenen van de primark. En deze kan ik ook gewoon meteen weer weg gooien, hoeven niet meer naar huis :P Die tien pond kan ik wel lijden :P Vervolgens mezelf bij de starbuck gedumpt en de rest van de ochtend, begin middag op wifi gezeten. Eerst lekker in de zon buiten en toen ik in de schaduw kwam maar binnen gaan zitten. Niet dat het heel veel warmer was :P Rond drie uur maakte ik mij een weg naar de taxi's. Op het schip aangekomen, omkleden en klaar maken voor werk. Daar hebben we een meeting gehad, ik had snel een klantje die ik officeel helemaal niet mocht hebben omdat we eigenlijk gesloten zijn. Daarna door naar de boat drill. En daarna weer een meeting, die leiden tot; ga maar naar huis ik zie jullie morgen. Nou AWESOME!!!!!! Dus eigenlijk heb ik de hele dag amper gewerkt.

Ik heb daarna mijn was opgeruimd, mijn koffer ingepakt die is dus ook al klaar en vol. OMG als ik dat allemaal alleen naar huis had moeten brengen, was me nooit gelukt!!!! Wat ben ik toch blij met mijn reisplanning :P Nou en vervolgens maar naar mijn bed gegaan :P

Morgen starten we om 8:30 (uitslapen!!!!) en dan zien we wel hoe alles gaat lopen, ben benieuwd :P

Love you xxx

  • 14 Juni 2015 - 17:56

    Jill:

    Schoenen voor 10 pond!! Ik moet ook naar Southhampton!! AWESOME!
    Mooi dat je een deel van je bagage mee kan geven, scheelt een hoop :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 112524

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: